Можна з впевненістю сказати, агросектор відчув непрямий вплив карантину, оскільки підготовка до весняного сезону або вхід в сезон, польові роботи, посівна, жнива навряд чи зазнали змін. Що ми і бачимо зараз.
Зате обслуговуючі компанії, які безпосередньо не виконують роботи, а постачають або надають певні послуги агросектору — більш схильні до впливу карантину.
«Для нас коронакризис, як і в інших секторах економіки, став дуже серйозною подією і своєрідним тестом на професіоналізм для співробітників компанії.» – ділиться Ігор Безвершук.
Він впевнений, що кризис під час COVID-19 – це не тільки про проблеми, а й нові можливості. Хоча для реалізації таких можливостей доведеться попрацювати всім – і бізнесу, і уряду.
«Для компанії Adler таким можливостями стали інновації — шлях оптимізації витрат, автоматизації процесів, підвищення рентабельності свого бізнесу. Для нас це час переходу на новий якісний рівень.
Важкий період дуже згуртував колектив, в деякому роді ми зробили апгрейт, команда стала дуже сильною. Страх ми перетворили на величезну силу, яка дала можливість показати непогані результати по цифрам і KPI.» – говорить власник компанії Ігор Безвершук.
Комунікація, яка в аграріїв завжди була пряма (особисте спілкування, зустрічі) у своїй більшості перейшла у більш діджітальну площину: месенджери, комунікатори, якісь засоби для проведення конференцій і т.д.
«Я впевнений, що “життя колишнім вже не буде”, тому ті підприємства, ті фермерства, ті господарства, які зможуть саме в цей момент, в момент карантину, в момент кризи змінити щось в своїх бізнес-процесах і навчитися працювати за іншими правилами та стандартами — набагато перспективніші. Зараз дуже хороший час для впровадження інновацій, оскільки дуже багато рішень пропонуються за спеціальними умовами. Зараз дуже хороша можливість для тих, хто давно хотів, але не міг прийняти рішення, почати впроваджувати інновації на зовсім інших умовах.»